Valborg i Uppsala

Valborg i Uppsala med mina brudar. Behöver jag säga något mer? Helt underbart, urfreakat, galet, roligt, crazy, galet och hysteriskt, men herrehatt vad roligt jag har med de här tjejerna!
Vi sjunger, dansar, får olika poäng via killar, visar folk fel på gatan (omedvetet faktiskt!) är på korridorsfester, låser in oss tillsammans på världens minsta toalett, skrattar, pussas, gör sjuka grejer. Big big love! <3
Bild: #valborg #Uppsala med finaste tjejerna
 
Bild: Valborg i Uppsala med mina bästa brudar!! #love#happy#friends#heart#uppsala#valborg#music#girls#sweden
 
Bild: Valborg!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var verkligen superkul :D

2013-05-18 @ 00:26:16
Postat av: Louise

Gillar sista bilden! :D

2013-05-20 @ 16:19:40
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0