Capitano

Ja, jag har ju även hunnit med årets första fisketur! Jimmie var gullig nog att komma och hämta mig vid vår brygga, sen fick jag lära mig att köra den nya båten :D Det gick asbra, jag är kalasbra på att köra och ännu bättre på att lägga till vid brygga! (och ja, jag pajade bara motorn en enda gång.. :D ;) Fiska med spöet fick jag dock inte göra, bara dra upp men inte kasta ut, för det tyckte han inte att jag kunde.. Shyrrebyrre kompis man har.. ;)
Jaja, en asbra kväll där jag körde runt i hans fiske-tillsyns-bricka iaf :D
Coolaste crewet ute för snart 3 år sen!! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Fick ni någon fisk då? :)

Svar: Näe, inte ens en sketen aborre.. :(
frokenhatt.blogg.se

2013-05-26 @ 18:29:42
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0