You

Ja ett inbitet schlager-fan som jag måste ju bara kommentera gårdagens final i Mello. Jag hade nog, precis som många andra, Ulrik och Yohio som troligast vinnare. Ulrik gillar jag mycket överlag, hans bästa låt tycker jag personligen är Soldiers. Yohio har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag egentligen tycker om, men han har en okej låt. Det är så jag bäst kan beskriva det. 
Ravajax och bananen hade roliga låtar, men inget man skickar som representanter för ett värdland. Ralf Gyllenhammar trodde jag kunde slå som underdog, men tydligen var det inte tillräckligt många rockare som tittade. Jag älskar State of Drama, men melodifestivalen är inte deras forum. Louise Hoffsten var deprimerat rakt igenom och Anton Ewald är en uppgraderad version av Erik Saade - något vi redan sett. David Lindgren var alldeles för blek för att kunna hävda sig och sticka ut bland alla andra starka individer. Jag tycker Robin Stjernberg var en värdig vinnare och jag tror han blir en superb sångare att försvara Loorens titel i Malmö Arena i Maj!
 
Någon läsare som har någon kommentar, håller med eller motsätter sig? :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag tycker att Ulrik bore ha vunnit! :)

2013-03-10 @ 18:37:52
Postat av: Louise

Tror jag är beredd att hålla med!

2013-03-17 @ 12:00:03
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0