Helt efter fast ändå före

Ja idag har jag loggat in på Spotify för första gången på typ 100 år igen. Okej inte 100 år men jag var fortfarande inloggad på Alexs Spotify, så det säger väl nåt om hur länge sen jag var inne där ^^ Och sen testade jag att logga in på MSN igen, och det var tamejf*n lika länge sen jag var inloggad där! Och vad man kan dömma av mina kompisars användarnamn så var det lika länge sen för dem med..
Det är ändå rätt konstigt hur någonting som var hur populärt som helst för nåt år sen, helt plötsligt bara dör ut och försvinner helt och hållet..
Tiderna förändras fort!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja herregud vad hände med msn? Har inte varit inne på säkert 4 år!

2013-03-17 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0