Full påskhelg

Så, jag tänkte att jag skulle uppdatera om vad jag har pysslat med under Påsk-ledigheten :))
 
Skärtorsdagen: Öppnade jag på jobbet, jobbade till 4 och sen träffades jag och Carro (vi mötte t.om Domi och Nattiz på t-banan :D) och gick på Standup i stan :D Det var massor med folk och en kille som hette Mikael kom fram och pratade lite med oss, det var spännande ;) Det var väldigt kul faktiskt :D
Långfredagen: Hjälpte jag Hanna att flytta tillsammans med Carro, Carro, Malin och Jesper! Det var också riktigt kul och det vart helt galet i bilen när vi skulle ha kapp-körning med Jesper xD Dock väldigt bra kört av Carro! :D
På kvällen hade jag en helt gaaaalen kväll tillsammans med främst Carro, Lovisa och Denise - helt underbara vänner!! <3 Även Bobbo, Emil, Izze, Krause och Ricky bidrog till en spännande, galen och helkul natt :D
Påskafton: På påskafton hjälpte jag och Lovisa, Denise att baka morotskaka, innan jag åkte hem och hade en mysig påskmiddag och påskkväll med familjen <3
Idag: Ska jag på födelsedagsfirande, sen får vi se hur kvällen slutar.. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Full påskhelg sannerligen! Den låter kul i alla fall! Du slapp gräla med min mormor över vinet! xD

2013-04-07 @ 11:36:31
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0