Den tog ett ben..

Är det någon som minns den här sången?
 
"Det va en tjej - Do do dodododo do. 
Det va en grabb - Do do dodododo do
Dom simma ut -Do do dodododo do.
Och längre ut - Do do dodododo d
Men då kom…..
hajarna, Hajarna, HAJARNA, HAJARNA!!
 

O Pappa haj - Do do dodododo do.

O Mamma haj - Do do dodododo do
O Mormor haj - Do do dodododo do.

O mini haj - Do do dodododo do

Dom tog en arm - Do do dodododo do.

Dom tog en till - Do do dodododo do 

Dom tog ett ben - Do do dodododo do.

Dom tog ett till - Do do dodododo do

Dom tog en kropp - Do do dodododo do

Och det kom.. BLOOOOD!"


Haha vilka brutala barnsånger man är uppväxt med alltså och nu sitter jag och lär nästa generation samma sak.. Herre min hatt..


Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker mig känna igen den. Sjöng med till hajarna, hajarna HAJARNA iaf!

2013-03-17 @ 12:09:56
URL: http://lulujka.blogg.se
Postat av: nattiz

HAHA JAAAAA! Älskade för sjutton den låten...!! Att man ens sjöng sådana??? Precis som vår tupp är död.. haha! xD <3

Svar: Hahaha ja jag vet, inte undra på att vi blev som vi blev ;) <3
frokenhatt.blogg.se

2013-03-28 @ 23:53:51
URL: http://nattiwz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0