Dagen som varit

Jaa de flesta måndagar ser likadana ut,
har en liten sovmorgon,
kommer till jobbet, taggar igång med min galna kollega vilket gör att barnen ser helt förskräckta ut och vi två skrattar hysteriskt.
Är ute, går till parken,
äter korvlåda till lunch,
går in och sover lite med småbarnen,
lyssnar på min kollegas grekiska kareoke-sång på rasten,
har sångsamling med den andra avdelningen,
äter mellis,
pratar med föräldrar och hjälper till att leta reda på vilsna strumpor och tröjor,
bygger lite plusplus,
går ut och
går hem!
 
Haha det låter kanske hysteriskt tråkigt men jag älskar verkligen mitt jobb det får mig att må så bra! <3
Dessutom får man ju klä sig i Michelin-gubbe-style ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad härligt! :D

2013-03-11 @ 21:54:46
Postat av: Lulu

Det är ju awesome att du trivs!

2013-03-17 @ 12:06:09
URL: http://lulujka.blogg.se
Postat av: nattiz

Är bajs-tanten kvar??? haha <3

Svar: Nä ;) <3
frokenhatt.blogg.se

2013-03-26 @ 15:44:06
URL: http://nattiwz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0