Tack <3

 
Jaa, eftersom jag inte kan ladda in bilder i min dator för tillfället får ni bara gamla bilder. Men jag hoppas att även detta ska kunna åtgäldas snarast!
 
Jag vill iaf passa på att tacka alla mina fina vänner för alla julklappar, allt stöd och all uppmuntran jag fått under julen och de senaste månaderna! Det har verkligen betytt mycket för mig, mer än vad ni kan ana. Att bara få ett sms, ett brev eller ett telefonsamtal, och speciellt att få det när man behöver det som mest. Ni har verkligen räddat mig som människa och fått mig att kunna stå igen, trots att jag bara velat lägga mig ner för alltid. Jag älskar er allihopa och jag hoppas att jag en dag kan få ge tillbaka allt det som ni har givit till mig. Vänner är det bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

<3

2013-01-07 @ 07:43:00
Postat av: Louise

Det Lovisa sa! :)

2013-01-09 @ 12:57:51
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0