Inflyttningsfest

Kära bloggläsare!
Igår var jag på inflyttningsfest hos min fru tillsammans med massa roliga människor :D Ungefär såhär såg upplägget ut;
* Blir spontant upphämtad av Jeppy vid halv 6 :D
* Hämtar högtalare hos Rickard!
* Hamnar i Kista istället för i Vällingby för Jeppy blev öl-förvirrad!!
* Åker till Vällingby och möter Carro, handlar toa-papper samt "en jävligt snabb cheeseburgare!"
* Får skjuts med William och Jessica, samt fixar till den snyggaste kaktus jag nånsin sett i bilen xD
* Kommer fram, dansar, spelar kort, har j*kligt kul :D
* På hemvägen fastnar Adde med benet mellan tåget och perrongen och får i sista stund hjälp
* Hinner preciiiiiiis med bussen hem där jag smsar lite med min homie som driver mig till vansinne!
På det hela taget - en skitbra dag!! :D
Bild: Sexbomb!! ;) #sexy#men#sexyman#sexymama#granny#badmössa#jeppy#sexbomb#lady#pink
Hahaha Jeppy i Grannys badmössa! <3
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter awesome! :D

2013-04-28 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0