Tralala-la!

Saknat mig och mina små skojigheter här på bloggen? Nu är jag temporärt tillbaka!
På senaste tiden har jag faktiskt tittat på bägge premiär-avsnitten av X-factor (tro det eller ej, men det var gaaaaalet länge sen jag bara satt en timme och tittade på ett program på TV!) Måste ju erkänna att en del är sjukt duktiga och mina nya inspirationskällor ;) En av dessa är inte Marie Serneholt direkt, men hon har fått mig att börja lyssna på "Floorfiller" med A-teens igen! Jössös, jag lyssnade sönder den som liten, har den tom på skiva! Min barndom har ju bara älskvärda musik-minnen :D
Jag och min vackra syster som varit och är med mig genom livet! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Söt bild! Ja barndomen är fylld med grymma musikminnen! ^^

2012-09-16 @ 17:31:05
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0