Tråkdag

Idag är det verkligen en tråkig höstdag! Det är mulet, grått, kallt och regnigt.. Det finns absolut inget att göra och ingen att vara med eftersom alla redan är upptagna med diverse saker eller, bortresta! Då kan man ju fråga sig vad jag har ägnat mig åt denna dag? Eftersom jag vaknade tidigt (kl 9..) så har jag idag gjort följande;
* Uppdaterat bloggen
* Laddat in bilder från kameran i datorn
* Städat mitt rum
* Möblerat om
* Strukit
* Tittat halvvägs in i en film som typ var den konstigaste jag sett i hela mitt liv, tillsammans med Lollo och mamma och skrattat så vi nästan fick ont i magen!
Vad ska man göra nu liksom? Tacksam för förslag! //Hon utan ideér ^^
Men glad kan man vara ändå :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha :D Du kan blogga lite mer? :p

Svar: Jaa, problemet är bara att jag inte har nåt att skriva om xD
frokenhatt.blogg.se

2012-09-22 @ 18:11:24
Postat av: nattiz ♥

du är så vacker emelie <3

2012-09-23 @ 22:31:31
URL: http://nattiwz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0