Tisdagen

God eftermiddag/kväll!
Idag har jag jobbat igen, och dessutom fått veta att jag får fortsätta jobba även onsdagar och torsdagar :D Detta är ungefär den bästa present någon hade kunnat ge mig för tillfället eftersom jag faktiskt älskar mitt jobb och trivs otroligt bra! <3 Underbar tisdag med andra ord! Nu har jag haft en halvtimmes rast innan Carro (typ nu) förväntas dyka upp! Vi ska nog vara nyttiga och duktiga, gissa vad vi ska göra? ;) 
Hoppas ni har haft en minst lika bra tisdag som jag! :)
Kom nu kvinna!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååh vad roligt! :D Ska ni till McDonalds?

Svar: Nej vi skulle ut och power--walka xD
frokenhatt.blogg.se

2012-09-18 @ 20:56:09
Postat av: Carro

Haha! Ja vi måste skärpa oss med träning här Emelie! Vi bara äter massa godsaker och kollar på film nu för tiden :o

2012-09-25 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0