Stockholms Lokalkalabalik

God morgon!
Jag läste nyss i DN om en man som hittat på ett nytt spel som ligger på internet. Det handlar om att man ska lyckas klämma personer i spärrar (SL), så det sprutar blod. Detta har blivit rekordpopulärt tydligen och enligt killen som skapade det var hans grundidé var att ta en nyhet och få den till en absurd nivå! Det bästa med det hela tycker jag, är att killen länkat spelet till SL:s fb sida och skrivit nåt i stil med "detta spel presenteras i samarbete med SL - Stockholms Lokalkalabalik." HAHAHA herre min gubbe vad jag skrattade när jag läste detta - klockrent ju!! ;D
Jag och Angelica har också råkat ut för Stockholms Lokalkalabalik! ;)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hahahahaha xD

2012-09-28 @ 13:22:37
Postat av: Lovisa

HAHAHAHA XD

Svar: :D
frokenhatt.blogg.se

2012-09-28 @ 20:41:07
Postat av: Lulu

Hahahaha awesome! Det skulle jag vilja spela! xD

2012-10-03 @ 15:24:20
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0