Parry Hotter

Under den här veckan har jag faktiskt tillbringat ett helt dygn hemma hos Carro! Vi har nämligen bestämt oss för att   ha ett Harry Potter maraton! En jättebra ide tyckte vi båda :D Dock hann vi endast titta på första filmen innan någon somnade (eh tjaa, det kanske var jag som somnade..) men jag hade faktiskt jobbat hela veckan! Så jag fick sova hos Carro i torsdags och i fredags tittade vi på tvåan med Domi :) Det har vart ett jättehärligt dygn, med en av tjejerna som verkligen är viktigast i mitt liv <3
Filmmys it is!
Min provisoriska säng :D Haha vem sover inte gott i denna sängen liksom?! ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha vilka roliga lakan! :D Vad mysigt!

2012-09-22 @ 18:12:17
Postat av: Louise

Åhh härligt överkast. GODSAKER!!!<3

2012-09-23 @ 17:06:30
URL: http://lulujka.blogg.se
Postat av: Carro

Tack för ett jättehärligt dygn! <3 och super fantastiska lakan måste jag medge ;)

2012-09-25 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0