NY

Tidigare i våras var jag ju i NEW YORK! Det var första gången jag var där - definitivt inte den sista! Så himla häftig stad! Det finns så otroligt mycket att se, uppleva, göra och bara fascineras av! Man skulle behöva vara bara i NY ett år för att hinna allt man vill ^^ Här kommer lite bilder för den intresserade ;)
Rockerfeller Center nerifrån!
Central Park!
 
Lunch i Bryant Park!
 
Så enkelt och rakt - budskap som går rätt in i hjärtat.
Den som inte känner igen denna figur behöver definitivt gå om skolan!
Kanske en del 2 kommer senare, skulle ni vilja det? :) Nu ska jag iaf gå och äta frukost, så ha en bra dag allihopa :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååh vilka fina bilder! Mer mer mer! :D

2012-09-22 @ 11:47:16
Postat av: Louise

Ja jag vill det! Avis.. vill osså till NY!

Svar: Vi kan köra vår shoppingtur med Catharina där! ;)
frokenhatt.blogg.se

2012-09-23 @ 17:05:23
URL: http://lulujka.blogg.se
Postat av: nattiz ♥

Åh älskade New York! Vill tillbaka, var för länge sen jag var där :)
Vart har förresten din syster köpt de bralla runda brillorna ;) <3

Svar: Haha jag kan kolla, ska hälsa henne att du tyckte de var snygga ;) <3
frokenhatt.blogg.se

2012-09-23 @ 22:04:53
URL: http://nattiwz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0