Idaaag..

har jag varit på min allra första förskola :D (har 3 st för er som är lite efter ;) Alla barn som brukat känna igen mig hade tyvärr slutat och börjat skolan, men 1 barn kände igen mig från början trots att det var över ett år sen jag var där senast! Och två andra kände igen mig efter lite betänketid ^^ 2 föräldrar kände också igen mig varav den ena kom fram och kramade mig 2 gånger och hälsade mig välkommen tillbaka :D I slutet av dagen kom en 4åring fram och sa; "vart har du varit så länge, jag har ju saknat dig!" Så fint, sånt blir man verkligen glad av att höra :D
Säg mig, hur har din dag varit? :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååh vad gulligt jag älskar ditt jobb! <3

2012-09-26 @ 21:32:20
Postat av: Louise

Vill åsså ha små barnisar som de facto gillar mig.

2012-09-27 @ 18:32:24
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0