Glad fast ledsen

God kväll folket :)
Idag har jag varit ledig och vart hemma och pysslat med lite olika saker, bl a städat och bakat :) Sedan gick jag en promenad och stötte på en vän som jag tog med hem och hade kul med! ;) Haha, skämt åsido ni får se imorgon vad vi gjorde och vem kompisen var! Nu ligger jag i sängen helt själv och funderar på vad nästa drag för denna kvällen blir. Känner mig lite smådeppig och trött, sällskapssjuk fast jag ändå vill vara själv.. Hur går det ihop egentligen? Kan man lösa det problemet på något sätt? :P Haha, nu ska jag sluta svamla iaf! Hur har du haft det idag och vad har du gjort? :)

Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

Om man är sällskapssjuk men ändå vill vara själv, är familjen det bästa. Man kan bara gå ner till mamma/pappa/syrran för en kram och sedan gå upp och göra något själv. Sedan tar man de på repeat ;) <3

Svar: Sant, tack för tipset :D <3
frokenhatt.blogg.se

2012-09-28 @ 23:10:29
URL: http://nattiwz.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag förstår känslan. Man längtar efter att sitta själv och bara ta det lugnt, och sen när man väl sitter där så känns det så ensamt. Men jag håller med Nattiz, familjen är lätt att bara gå ifrån :)

2012-09-29 @ 11:06:31
Postat av: Lulu

Ahh jag har alltid blandade känslor kring allt så förstår dig! Håller också med nattiz! :)

2012-10-03 @ 15:23:32
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0