Bokmalens sida

Eftersom jag är lite efter min tid kan jag meddela att jag håller på att tugga mig igenom Jens Lapidus böcker för tillfället. Jag har läst ut Snabba Cash och håller just nu på med Aldrig Fucka Upp. Jag gillade Snabba Cash främst eftersom den är annorlunda från vad jag mestadels brukar läsa, den handlar om saker som är aktuella idag och som jag inte vet så mycket om - alltid spännande att få veta nya saker och uppleva andra människors situationer och val genom livet. Jag rekomenderar den!
En annan serie jag läst var Stig Larssons Millenium som består av 3 böcker. Gillade den andra och den sista boken bäst, kanske för att man där får följa Lisbeth Salander lite närmare - hon är en väldigt spännande person. Rekommenderar dem verkligen, jättebra skrivna!
Har ni några bok-tips såhär in på höstkanten?
Lite goda saker är en självskriven regel när man läser böcker!

Kommentarer
Postat av: nattiz

Jag kan rekommendera min systers blogg http://bokhandlarn.wordpress.com, hon skriver väldigt bra och kul och tipsar och recenserar böcker :D <3

Svar: Åh tack! :D <3
frokenhatt.blogg.se

2012-09-15 @ 19:50:39
URL: http://nattiwz.blogg.se
Postat av: Lovisa

Jag rekommenderar varmt "Skadeståndsrätt" eller "avtalstolkning" men vill du ha något lite mer lättsmält och underhållande är "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" väldgt bra :D

Svar: HAHA tror jag kör på det liiiite mer lättsmälta faktiskt xD
frokenhatt.blogg.se

2012-09-15 @ 23:02:44
Postat av: Louise

Öhm öhm öhm.. nej! :D

Svar: Tack för det! ;)
frokenhatt.blogg.se

2012-09-16 @ 17:37:29
URL: http://lulujka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0