Shop til´ you drop

Haha okej jag vet att rubriken blev helknasig, men denna blogg är ju rätt knasig.. ^^ I allafall träffade jag min fina fru och min fina vän Carro i lördags för att bruncha och shoppa lite i city :) Vi handlade en hel del saker och åt brunch samt glassbuffé på Jensens Bofhus - herre min gubbe så gott det var!!
En liten bildbomb kommer här ;)
Min supergoda huvudrätt - 50 kr!!
Glassbuffé - kombinera hur du vill, hämta själv, obegränsad mängd! Behöver jag ens säga att vi satt där ett tag..?
Fina Hanna <3
Vackra Carro <3
Och så jag :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åååh vad mysigt! :D

2012-10-03 @ 21:44:56
Postat av: Louise

YUM på glassen!<3

2012-10-04 @ 09:59:23
URL: http://lulujka.blogg.se
Postat av: Gabriella

Gud vad gott det ser ut!!

Svar: Det var himmelriket :D
frokenhatt.blogg.se

2012-10-04 @ 13:31:02
Postat av: nattiz ♥

och vackra emelie :) <3

2012-10-05 @ 12:09:18
URL: http://nattiwz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0