Fredag

I fredags hade jag inte ett smack inplanerat över huvud taget och ändå slutade det med att jag fick sova 3 timmar totalt natten till lördag! Kvällen började med shopping och lite middag i Kista med min kära fru, för att sedan övergå till förfest hos frugan tillsammans med Lovisa som också dök upp. Vi tittade på fotboll och målade naglarna som sverigeflaggor (väldigt tjusigt!) Sedan sprang vi till t-banan, åkte till stan, hamnade på Fridays och därefter på Entourage med Emil, Izze och co. Vi gick när någon blev utslängd (inga namn nämda, inga klämda ;) och åkte hem. Sov hos min kära fru som inte ville släppa iväg mig till Alex och fick sova 3 timmar på ca 30 cm (haha x) innan jag var tvungen att gå upp för att åka hem! Väldigt rolig kväll och natt, tack för det allihopa! <3
Såhär fina naglar fick vi när det var klart ;D Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Superkul var det! :D

2012-06-17 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0