Avslutningsbal

Var precis på avslutningsbal för nian i min gamla skola. Det var roligt, egentligen går man dit för att se hur fina alla är och hur häftiga åk de anländer i! Men jag smet in på middagen också och tittade på uppträdandet av min gamla idrottslärare som gjorde Dannys "amazing" i en egen lysande dräkt. Han var så bra att jag var tvungen att filma och ska på allvar överväga att skicka in detta till en talangscout, jag anar en väl dold talang hos honom! Dessutom fick jag med mig en låda potatissallad hem. Det var ju också trevligt xD
Såhär vackra var jag och min granne nr uno på avslutningsbalen i nian!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha awesome! :D

2012-06-13 @ 11:53:15
Postat av: Louise

Såg du min käre bror? ^^

Postat av: nattiz ♥

haha är den schlager nörden till idrottslärare som uppträdde? ;) <3

2012-06-15 @ 23:49:33
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0