Mellofavorit - del 3

Jaa, jag måste ju faktiskt erkänna att jag tyckte senaste delen av Mello var helt gräslig! Det fanns ju i princip inga bra låtar alls?! Eller vad tyckte ni? Den enda som var bra tyckte jag, var Molly Sandén som kunde komma med en riktig ballad som faktiskt höll för ett framträdande i Mello. Därför blir hon favoriten för deltävling 3 :)
På förhand trodde jag lite på Andreas Johnson, men måste erkänna att han gjorde mig besvken. Jag tycker nästan hans bästa låt är "Glorious" även fast jag kan bli lite deppig av att lyssna på den.. ^^
Lite mer star-quality om jag får be!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Va!!! Röstade du INTE på Ranelid?!!! :O :D

2012-02-24 @ 14:52:55
URL: http://lamourestbleu.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack och lov för att vår teve la av då! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0