Hemma en dag!

När jag kom hem från Sverige-semestern var det första jag gjorde (i princip) att åka hem till Niklas och Emil haha ^^ Där åt vi kladdkaka som Niklas hade gjort och som Izze väldigt charmigt beskrev som "det är typ som tuggummi, man tuggar å tuggar å tuggar tills man inte känner nån smak längre och då sväljer man!" Hahaha Izze.. xD
Sedan spelade vi poker med straff och jag spelade i lag med Carro - bästa laget! Vi fick ett enda straff som vi sedan gav bort till Niklas haha ^^ När jag skulle gå kom jag nästan på någon med att göra en striptease för någon annan, vilka det var låter vi ha osagt ;)
Stackars Malin gick det sämst för! Hon fick en tejpremsa över munnen, var tvungen att ha kinden i bordet, ha en monockel för ögat och dessutom en sombrerohatt.. Och jag vet inte om det var allt heller.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0