På shoppingrunda

I söndags var jag hemma hos Alex pch läste Harry Potter samt körkortsteori tills Alex slutade jobba och kom hem. Då åkte vi till Kista och mötte Erik. Vi åt mat (jag åt Eriks och Alexs pommes frites :D) och sen gick vi ut på vandring för att hitta det som pojkarna och jag behövde!
Det kändes bra att jag följde med eftersom enligt Erik brukar han handla ungefär såhär:
Erik: Jag går in i första affär som har det jag ska ha, sen tar jag, tex, ett par byxor och om de inte är fula så tar jag dem och går hem.
Hahaha Erik =D Det slutade med att Erik nästan somnade på en av Stadiums orangea sittpuffar innan vi bestämde oss för att åka hem x)
Inte så förtjusta i att handla, men himla roliga att vara med =D

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahahaha, om de inte är fula så tar jag dom xD

2011-09-27 @ 15:29:38
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

@haha du är så söt. Oftast sker fotot i nuet så jag hinner inte riktigt med det där med inspiration xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0