Mobilminnen <3 - del 8

Firar ett halvår med världens finaste <3 Vi skulle grilla på stranden var det tänkt, men engångsgrillen liksom... brann upp. Om man säger så. Men det var ändå den bästa grillningen jag varit på, den var ju med dig <3
Studiedag, blää. Matteplugg och extra järntillskott i form av blodpudding. Det behövdes om man säger så...
Haha we <3 engelskalektioner, right Lovisa? ;) Speciellt de som är i bibliotket och bjuder på popcorn, saft och ostbågar... Gissa vem som åt upp popcorn-skålen? Hehe...
Ännu mer matteplugg med Danne som totalt körde över Giovanni, hahaha :D
Grymmaste gruppen gjorde ju självklart grymmaste historiaarbetet, format som en stjärna dessutom! <3
Glasspromenad med Lovisa i stan :) Gissa vilken som är min...? *host*
FN-rollspel i skolan :D Kina (Louise) håller tal, USA (jag) säger emot ^^ Men jag var ju inte bara USA, jag var även Ms ordförande please!
Kuligt värre på matten tydligen xD
Hemma hos Alex, blev bjuden på världens seriöst godaste efterrätt! <3
Fick kakor även i skolan faktiskt ^^

Kommentarer
Postat av: Lulu

Vårt historiaarbete ägde alla andras! Stjärna i kanten verkligen ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0