Mobilminnen <3 - del 7

Bussen körde förbi en dag. Med en öppen dörr..
Haha! Jag och Niklas i skolan. Så jädrans snygga!
Eh ja, har man kul i skolan så har man! :D
Var på grillkväll hos Domi :) Jag, Malin och Jimmie värmde fötterna vid öppna brasan! :)
Hahaha, jag, Lovisa och Kajsa skulle göra "klassens..."-titlar till studentskivan. Här är mitt och Lovisas förslag till Kajsa... ;) *internskämt*
Ullis hade studentskiva :) Jag och Ellinor var Karius och Baktus = awesum
Jag och Lovisa har en alldeles speciell och underbar måltid :D
Chokladbollssmet var vad jag levde på ett tag..
Hade innebandyavslutning med Jessica och Linnea! Eftersom Jessica nyss fått körkort tvingade jag henne att köra hem mig (ca 100 m att gå) och bjöd dem på godis som tack :D
Familjen åkte till Småland och jag var ju tvungen att ta ett kort på färjan med syster för att visa att vi var "fast på stormande havet" som jag så fint skrev till älsklingen sen :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA vad kul att se bilderna från när vi gjorde klassens grejerna xD <3

2011-10-30 @ 22:45:30
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Louise

Din blogg får mig alltid att bli hungrig. Nu är jag sugen på chokladbollar. -.- ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0