Mobilminnen <3 - del 6

Studentskivorna började, här är första - naturarnas :D
En utstyrsel från Ellinors ^^
Haha tema-dag i skolan, få ett ägg att ramla ner utan att gå sönder med hjälp av tidningspapper (egen fantasi krävs)
Fick ett jättejättefint halsband utav min finaste <3 :D
Var på IKEA med Alex för första gången och försökte komma överens om en stil till vår framtida lägenhet! Gick väldigt bra :D
Denise och Malin bjöd på muffins en dag :D <3
Min syster blev (kanske lite för mycket?) inspirerad av Harry Potter... xD <3
Lovisa körde ett vårskri alá Ronja Rövardotter utanför mitt hus! :D
Älskling kom hem med massa saker till mig från sitt förra jobb! :)) <3
Hängde mycket med Domi i skolan och bjöd honom på godis :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha jag hade några pinnar i ryggen när jag låg där, men vad gör man inte för konsten :P

2011-10-24 @ 22:19:25
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad nördigt coolt på lampknappen! Tror jag också ska göra så. Då slipper jag bränna mig varje gång jag ska byta lampa och jag inte vet vad som är på och av. Av någon anledning handlar den alltid på "på". ^^ <3

Postat av: Gabriella

Haha jag trodde först det var ett riktigt ägg på cupcaken... glömde att det finns såna godisar xD

2011-10-26 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0