Mobilminnen <3 - del 5

Haha älskling, tar lite ego-pics ^^
Vi letade efter kläder i V-by :)
Och ritade på varandra ^^
Jag, Lovisa och Carro gjorde ett Justin Bieber-collage till Nattiz när hon fyllde år (väldigt vackert inslaget) som jag tror(?) hon uppskattade! ^^ <3
Var på teater med mamma, pappa och Lollo och åt en jättegod laxpasta! :D
Vi fick bullar och kakor i skolan! <3
Såna här lappar satt på vissa skåp i skolan. Ööh...? xD
Haha Erik på en utekväll, skäller ut dom som fösöker sno pommes och bearnesesås (stavas?) av honom ^^
Haha! Snygga gänget! Eller inte...
Hann inte äta frukost en morgon, fick springa till buss osv, allt var skit helt enkelt. Jättehungrig kommer jag till Bromma och där står folk och delar ut Magnumglass! Hur stora är oddsen? Ibland ska man ha tur! :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

älskar mobilminnen bilderna :D så himla kul! <3

2011-10-22 @ 18:03:24
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

det uppskattades sjuuuukt mkt! tack igen måste jag ju säga! det var så fint <3

2011-10-23 @ 21:11:35
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0