Mobilminnen <3 - del 4

<3
En av skolans bästa maträtter! Värd att förevigas xD
Innan jag skulle till Kanarieörna ville älsklingen bjuda på middag så vi skulle ha ett extra fint minne att tänka på den veckan jag var borta! Fick både varmrätt och efterrätt på Copperfields, finaste du! <3
Finaste pojkvännen! <3
Sån här mat åt jag på Kanarieörna.. :D
Haha! Semeldagen, vilken dag! Sprang runt typ överallt för att få tag i semlor (jag MÅSTE ha det på Semlans dag ju!) och när Alex och jag inte hittade några, bestämde vi oss för att göra egna av vaniljmunkar, grädde och mandelmassa! När vi handlat klart allt såg vi semlor precis utanför kassorna... xD <3
Första bilden när studentmössorna anlänt! :D
Fick ännu fler blommor av min underbara pojkvän! <3
Haha jag och Lovisa bestämde oss för att inviga tennis-spelet jag fick i födelsedagspresent! Kan ni gissa på vilken lektion? Jaa på matten såklart...
Lulu, känner du dig träffad? ;D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha tennisspelet :P Och vilka söta bilder på dig och Alex :D

2011-10-21 @ 19:29:24
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Jag är den bästa av Jean-Pierres! ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0