Mobilminnen <3 - del 3

Skum bild x)
Världens finaste pojkvän har gjort så otorligt många frukostar till mig och kommit in med, så man får äta det varmt i sängen! <3
Haha! Obligatoriskt mellanmål för att orka mattestöden i skolan :D
En engelskalektion med mig, Lovisa, Aisha, Amal, Angelica, Kajsa och Tomas. Greta skulle hinna med alla oss på 70 min. Hon hann typ.. 2...? Under tiden ritade Kajsa fina djur :D
Hehehe blev ganska arg på matten många gånger och skrev tillslut vad jag tyckte...
Jag och Lovisa gifte oss på engelskan :D
Lunch in da EC-korridor när borden i matsalen inte räcker till x)
Gabriella lärde oss våra namn på kinesiska :D
Eh jaa Lovisa... Mattelektionerna ska vi väl inte ens tala om...? ^^
Återigen världens bästa pojke som alltid vet hur man gör mig glad! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHAHA miniräknaren <3 :P minnen :D <3

2011-10-19 @ 13:19:11
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Louise

Hmm.. undrar var jag var den dagen ni åt mat i EC-korridoren. Troligen var jag "sjuk". ^^<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0