Mobilminnen <3 - del 1

Har ni tänkt på hur många minnen mobilen egentligen innehåller med tanke på bilder, sms och filmer? Tänkte dela med mig med några av mina minnen till er!
En bild på Erik på Copperfields när han tvingade med mig en gång då jag egentligen skulle vara med Alex xD
Niklas var också med! ^^
Skolan - i väntan på nåt kul!
En totalt GALEN monopolkväll hos Lovisa där alla bara skrek på varandra och under tiden passade jag och Dennen på att vinna xD
Lovisas fantastiska strumpor =D
Älskling <3
Här gillar vi Antos redovisningar! Eller...?
Första bilden på Nattiz när hon tagit bort tandställningen :D
Ett minne av den så gräsliga skolmaten att vi gick till pizzerian bredvid istället xD
Varför sitta bredvid varandra när man kan sitta på varandra? ;D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHA vilka underbara bilder! Saknar så himla mycket <3

2011-10-17 @ 12:34:18
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

ååh vad jag saknar! <3<3<3<3

2011-10-21 @ 21:39:20
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0