Cybertown!

I söndags så hade jag och Denise (mest Denise faktiskt) planerat att ha en liten överraskning för Alex och Niklas som fyllt/fyller år, så vi fick ihop 30 pers som var på cybertown! Det var SKITKUL! =D Jag hade aldrig spelat förut, så jag hade ju ingen aning om hur man gjorde, men det gick bra ändå tillslut xD
Det började med att jag lurade med Alex dit och Denise lurade med Niklas. Sen gick vi in tillsammans och där inne stod typ 25 pers och sjöng "ja må dom leva" =D Sen fick vi hitta på något spelnamn, jag kom inte på vad jag skulle heta, men det slutade med att typ jag, Lovisa, Erik, Tantan, Wassing och Ogge döpte oss till typ "snöre, rep, tråd, lina" osv. Själv fick jag vara Kabel xD Dessutom fick jag väst nr 1! Hur coolt är inte det? :D Sen spelade vi två omgångar, första gången kom jag på 29e plats (av 30 xD) och andra på 24e plats =D Alex sköt mig typ 5 gånger första matchen och andra gången fick jag skjuta honom en gång (för jag bad om det ^^ finaste älskling! <3) och sen träffade jag honom faktiskt från andra sidan rummet! Då vart jag riktigt stolt kan jag säga! =D
Det hela slutade med Donken-besök och presentöppning ^^
Jätteroligt var det iaf, tack till alla som kom! Jag vill göra igen! =D
De överraskade pojkarna ^^

Kommentarer
Postat av: lovisa

HAHAHA vad gulligt att du fick skjuta honom ^^ Det var superkul verkligen!

2011-10-03 @ 21:28:11
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0