Vart på fisketillsyn

Idag har jag vaknat ohyggligt tidigt utan att kunna somna om! Kan ni gissa när jag vaknade? HALV 5 i morse vaknade jag, var jättepigg och kunde omöjligt somna om! Liiiiite jobbigt att jag inte kunde lägga mig och läsa eller kolla på TV eller någonting med tanke på att jag hade en sovande partner bredvid som behövde sova... Så jag låg och stirrade ut i luften och typ, tänkte. Och det gjorde jag i 3 timmar innan älsklingen vaknade och gick till jobbet x)
Sen, på vägen hem, gjorde jag en liten avstickare och gick med Jimmie på hans fiske-tillsyns-runda :) Gick en rejäl bit, så nu har jag nog bränt minst ett kilo fett xD Sen åkte vi hem, åt lunch och kollade på dumma klipp på youtube. Ikväll ska jag på teorikurs på körskolan igen, det ska bli kul :D
Jimmie humor
1. http://www.youtube.com/watch?v=CA0WXAfRjPw - Göran Persson var tydligen kul x)
2. http://www.youtube.com/watch?v=-uZ4_OdD55o - Fru Svensson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0