Julmarknad i Kungsan

I fredags var jag och älsklingen på julmarknad i Kungsan :) Vi hann se julskyltningen på NK också, är det någon av er som sett den? Sjukt fin, jag älskar NKs julskyltning :D På marknaden fanns det som brukar finnas, julgodis, marmelad, stickade strumpor, tomtar och även ett stånd med indian-liknande saker ^^ Där fanns också en del som uppträdde och vi blev bjudna på gratis coca-cola haha ^^ Mysig eftermiddag! <3
Jag hittade en sjukt knubbig häst som jag blev lite kär i. En sån ska Alex och jag ha i vår framtida trädgård :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag blev också lite kär i den där hästen. Du kanske kan ha den i trädgården tillsammans med din ko? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0