Breaking Dawn!

Jajjamän jag har (precis som typ alla andra haha) varit och sett den nya "twilightfilmen" Breaking Dawn! Det gjorde jag i fredags, igår alltså, tillsammans med syster och Carro =D Måste faktiskt erkänna att jag tycker den var ganska bra, det händer saker! Har annars tyckt att de tidigare böckerna och filmerna är ganska händelselösa men den här får bra betyg! Dock har jag inte riktigt bestämt mig för om jag är Team Edward eller Jacob.. Måste faktiskt erkänna att jag inte är helt såld på historien även om jag gärna läser böckerna och ser filmerna ^^ Vilken team skulle du heja på?
Vi var iallafall på Saga, jag hade ätit middag tidigare med Lollo :) Mysig fredag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0