Full rulle!

Jaa, här var det ingen vidare uppdatering hähä (som Lovisa nämnde på historian tidigare idag ^^)
Men jag lever iaf och mår bra! =D
Det händer massa saker hela tiden, hinner inte rabbla allt här men tiden knallar och går. Det är EXAKT EN MÅNAD TILL STUDENTEN OCH 33 DAGAR TILLS JAG OCH ÄLSKLINGEN ÅKER TILL GREKLAND!!! :D *happyface* :D
Annars är det fullt upp med skolan, vänner, skivor, firande, roliga saker på G, träningar *HOST* och massa annat :D
Hur mår NI? :D
När vi gräver Guld i USA ftw! =D

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vi mår bra :D

2011-05-10 @ 15:54:40
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Jag har ont i magen då jag ätit för mkt broccolisoppa :( ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0