Semledagen!

I tisdags var det ju semledagen och SJÄLVKLART skulle det firas =D Jag var hos älsklingen hela eftermiddagen :) <3
Kl 21.00
Alex; Okej nu borde vi nog gå till Coop innan de stänger om vi ska ha semlor
Jag; SÅKLART vi ska! =D
På coop:
Alex; Hoppas de inte är slut bara, men det tror jag inte
Jag; De kommer vara det, jag lovar, buäää!
Alex; Nää haha
Vid bakelserna:
*En hylla signalerar "SEMLOR!" men gapar retsamt tomt...*
Jag; Buäääääääää jag saaa ju det! x(
Alex; Wtf... Men det fanns bröd, vi kan göra egna. :)
Jag; Nää de kommer också vara slut! Buhu, nu blir jag ledsen i ögat :(
Alex; *stirrar på en hylla*
Jag; Buäää de är slut eller hur, jag sa ju det! Jag har ätit semlor i 18 år och nu får jag ingen... Buäää
Alex; Men älskling... Vi köper vaniljbullar och sånt och gör ändå!
*I kassan med mandelmassa, 6 bakelser, dricka, grädde och mer*
Alex; Tja, varför har ni inga semlor kvar?
Kassören; De står ju här utanför...?
Hahahahaha min bästa semle-dag ever! <3 Vi ska nog antingen gå och handla mer eller inte handla alls älskling ;)<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

gilla

2011-03-11 @ 19:14:04
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

ledsen i ögat! got to love that uttryck ;) haha <3

2011-03-12 @ 11:57:22
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Lulu

Ville åsså ha semlor. Min mamma bakade och ställde fram och ack nej det är inte på nyttighetslistan. Gud borde gjort all mat nyttig! >.< Hoppas det smakade iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0