Muffins :D

Hm, idag har jag haft matte, samhälle och svenska lite lagom kul sådär ^^ På lunchen hängde jag med Denise och pratade med en el-klass och sen repeterade vår lilla projektgrupp :) På halvdagen hade vi föräldraredovisning (typ 6 föräldrar haha!) och sen gick vi ett par stycken och fikade :) Hann prata lite med älsklingen som fick gissa vem den hemliga killen med oss var. Duktigt att du tog Domi på första försöket, jag är impregnerad! ;D På det glamorösa fikat gav Lovisa, Carro och jag Nattiz hennes present (ett JB-collage haha) och jag fick 6 Donken-muffins och en scarf av henne =D *happy* :D
Har redan smällt i mig en *applåder* :D
Sedan hade jag sällskap med Nattiz och Domi hem, där jag var awesome social och satt med Domis mobil och skickade låtar till min hahaha. Hur har din dag varit? :)
Sockerkärlek!

Kommentarer
Postat av: Lulu

Hahaha du var väldigt social med min mor på väg till skolan iaf! xD <3

Postat av: nattiz ♥

hahaha vad glad jag blev att du gillade det! ÄLSKAR COLLAGET! :D <33333

2011-03-25 @ 18:16:31
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0