Min dag

Oj fett rolig rubrik, men whatever. Vi kör istället.
Började morgonen jättebra med kladdkaka till frukost och schlagerdans i mitt rum med visst ackompanjang av mamma och pappa i hallen hahaha :D Fick springa till bussen för att sedan vara fett duktig på samhällen och historian (y) På lunchen fick vi skolans makaronstuvning vilket inte uppskattas!
På psykologin och engelskan såg vi filmer, den ena skum, den andra jättebra! Billy Eliott rekomenderas superstarkt! <3
Efter skolan satt jag och Adrian kvar till 17.20 och arbetade med vårt j*vla projektarbete för att vi var tvugna och för vi inte fått några instruktioner.  :( Det var iaf så kul det kan bli, vi hjälptes ju åt iaf :)
På vägen hem fungerade inte t-banan utan man fick stå som ett annat djur (stackars djur, vet nu hur de känner sig!) och bli klämd av dörrar. Fick iaf sällskap hem av Jimmie :D Och hann prata lite med Annika också :)
Nu har jag ätit, ska snart på träning och sen plugga vidare, ingen j*vla rast och ingen ro! :((
Hur har din dag varit? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0