Lite extra kärlek nu

Till Lovisa verkligen! Du finns alltid där för mig och det vet jag att du alltid kommer göra! Allt som du beskrivit för mig, gäller verkligen tillbaka, det vet du! Vad skulle jag vara utan dig?? Jag önskar dig allt det bästa för det förtjänar du! <3
Alla mer eller mindre galna minnen, HAHAH tror inte det finns nånting knappt som jag gjort utan dig i gymnasiet xD <3
Men självklart betyder alla mina vänner och pojkvännen allt för mig! Vad skulle jag vara utan er, ni som bryr er och vill vara med mig för den jag är. All kärlek till er, för ni betyder ALLT. <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Aaaaw tack! Du betyder sjukt mycket för mig också, knådade derivator blir kul med dig! :D <3

2011-03-19 @ 18:47:05
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0