Hjälp!

På tunnelbanan hem imorse märker jag att på perrongen är det en gubbe som följer efter mig och stannar när jag stannar. Ser hur han närmar sig och kommer fram till mig...
Gubben; *Börjar ställa massa frågor på engelska, typ om tåget går mot centralen, vart jag ska, om jag går i skola här, har många vänner, om jag bor här, om jag bor med min familj...*
När tåget kommer går jag först och han sätter sig mitt emot och råglor på mig.
Han; You are very beautiful, I wanna drink coffee with you!
Jag; NO! Very busy!
Fyfan, jag gick av Islandstorget, klarade inte av det där. Usch vad obehagligt det var, han påstod att han var från Egypten men förstod uppenbarligen svenska. Därför vågade jag inte ringa någon. Usch för att åka själv, som tur var hade älsklingen koll på mobilen när han inte kunde följa med mig. <3 Men när man inte har kompisar eller någon vad gör man då? Jimmie du får börja jobba på t-banan ibland!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Läskigt... Han ville inte att Alex skulle sälja dig för 30 kameler iaf ;)

2011-03-19 @ 18:45:59
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Då hade en pungspark passat bra :D

2011-03-19 @ 18:46:20
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: Lulu

Usch vad jobbigt! Glad att du överlevde iaf :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0