Hakan

I torsdags hade jag matteprov, det är väl aldrig roligt direkt men man hoppas ju att det gick bra! ^^ Sen hade jag samhälle som vi missade typ halva lektionen på pga matten haha ^^ På samhällen fick vi läsa i de nationella häftena och Lovisa... SMISK ska du ha! Hahahaha ^^
Läraren; Kan någon läsa den här texten?
*Ingen vill läsa för det är så krångliga namn*
Läraren; Adrian?
Adrian; Jaa visst jag kan läsa! :D *Börjar läsa i texten* *... och då säger... Hakan?*
Klassen; Haahahahahahahahahahahaha! :D
Läraren; Haha kan någon annan fortsätta...?
Jag: *ta inte mig, Ta inte mig, TA INTE MIG!*
Läraren; Emelie?
Jag; Jaa visst det kan jag ^^
Jag; *Börjar läsa och när jag kommer till namnet Hakan*
Lovisa; HAHAHAHAHAHA
Vilket, NATURLIGTVIS, också leder till att jag och alla andra börjar skratta! Och Lovisa som inte kan sluta skratta och sitter bredvid mig, helt seriöst ligger och gråter utav skratt! Kan någon förstå hur svårt det är att läsa då?? Som tur var märkte nog ingen något. Hahahaha!
INTE okej att göra så Lovisa! Hahahahahahahaha lova att du alltid är där och förgyller mina dagar! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHAHAHAHAHA jag garvar fortfarande åt det där :P Och bara för att jag visste att jag inte fick skratta så skrattade jag ännu mer! :P Och så kunde jag inte sluta tänka på hur kul det skulle vara om nån hette Näsan i den texten, typ Hakan och Näsan xD

2011-03-19 @ 18:43:01
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

hhahha seriöst vad cp!!! xD

men det var på svenska lektionen ;) <33

2011-03-20 @ 08:01:35
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Lulu

Hihihi stackars Lovisa.. det där är jobbiga situationer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0