Frukosten =D

Japp, frukosten på hotellet sammanfattas i bilder.
Jag säger bara;
* Bakelser! Croassanger, choklad, munkar, vanilj, bullar, småkakaor,
* Färska bröd, frallor, vitt och mörkt bröd, med frön, lantbröd, baugetter...
* Ostar, skinkor, korvar, marmelader, nutella, färska frukter, meloner, vindruvor, persikor, annanas,
* Juicer, mjölk, vatten, te, kaffe i alla varianter, choklad, champagne
* Bacon, lös och hårdkokta ägg, vändstekat, ägröra, pannkakor,
* Yoghurt ialla former, 10 olika varianter av tillbehör till yoghurten... Ska jag fortsätta? ;)
Och ja, jag är smällfet nu =D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅÅÅÅHHHH!!! Hotellfrukost är det bästa som finns! Nu blir jag ju hungrig

2011-03-06 @ 12:37:03
URL: http://loviisass.blogg.se/
Postat av: nattiz ♥

hotellfrukost är de bästa <3

2011-03-06 @ 23:08:09
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Lulu

Ohh herregud. Jag tror jag fick en hallucinogen-smak-upplevelse-orgasm vid brödbilden! O_O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0