Emelie rules :D

*I datorsalen, håller på och jobbar*
Massa skräninga killar ställer sig runt mig och SKRIKER.
Jag; Åhnej, jag orkar inte jag går till elevstudierummet!
*I elevstudierummet, nån timma senare*
Skrikiga killarna kommer in skrikande såklart följda av en lärare som skriker ÄNNU värre...
Läraren; *upptäcker mig* Förlåt att vi låter så mycket =/
Jag; Äh det är okej sålänge du kan få tyst på dom så man kan få jobba viader i arbetsro sen :)
Killarna; *börjar bua, skrika idiotiska saker och busvissla*
Läraren; TYSTA!
Killarna; *Fortsätter*
Läraren; Nej hon har rätt, ni kan inte bete er i gemensamma utrymmen, vi går till ett klassrum.
Killarna; Vafan ska hon få bestämma...! Vi går inte... Vi får också vara här...!
En killle; Hon sitter ju för fan på facebook!
Jag; *Vänder mig om med dokumenten uppe* SER DET HÄR UT SOM FACEBOOK?? JÄVLA IDIOT!
De går och strax kommer läraren tillbaka.
Läraren; Förlåt för det där =/
Jag; Äh det är okej, men man måste ju får arbetsro det är ju ett studierum :)
Läraren; Jaa det har du absolut rätt i!
HA! Emelie rules :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0