Eftermiddag

Efter arbetet på projekttiden åkte jag till V-by och mötte mamma och Alex, jag var tvungen att köpa nya glasögon nämligen ^^ Tog ett tag men efeter många om och men hittade jag ett par och hann med en synundersökning med :)) Ledsen älskling för du fick vänta så himla länge :( <3 Sen gick vi runt lite i affärer medan mamma åkte hem, Alex hittade massa teknik-grejer, typ en fritös och jag hittade en jätteliten kaffebryggare xD
Sen gick i och åt, bortskämd som man är blev man bjuden så tack så jättemycket älskling igen :)) <3, fick dock bra rabatt när en tjej i parallell klassen stod i kassan och dessutom gått i samma grundskole-klass som Alex hahaha ^^ Sen gick vi hem och sov, jättetrötta båda två x) <3
Jaa de här kan jag inte direkt ha längre :( Ni har varit ett bra par! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0