Studenten! <3

Jag har som sagt tagit studenten den 9 juni, ett minne som kommer vara livet ut vet jag <3 Det var en underbar dag, med champagnefrukost som start i Rålis med min fina klass <3
Sen hade vi avsalutning i klassrummet med möss-skrivningar och massa hejdå-kramar. Sen knallade vi till skolan och hade en galet lång avslutning i aulan. Sen fick vi vänta på vår utspringtid i bibblan och sen sprang vi UT!!! Hade Angelica stadigt vid min sida medans vi sprang, UNDERBART det var! Kommer sakna alla underbara vänner i klassen! <3
Sen hittade jag mamma, pappa, Lollo och pojkvännen <3 och så fick jag lite presenter och en fotostund och sen byta om för att åka FLAK! <3 Bli nedsprutad med öl och Fanta samt skrika och tuta i tutan så man blir helt hes! :D En tant med käpp viftade glatt åt oss och vår glädje =D
Sen hem, ha en liten familjemottagning och duscha. ^^ Grannen kom förbi med en present med :O :D Underbaraste dagen jag varit med om! <3

Kommentarer
Postat av: Lulu

GRATTIS TILL STUDENTEN! ;D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0