Nice!

Har varit på bio med Lovisa precis, vi såg "Kronjuvelerna" :) Väldigt bra film faktiskt! =D Dessutom var Björn Gustavsson med ;D
När vi skilts åt knallade jag hem till pojken och tänkte spendera lite tid med honom också med det gick ju i stöpet xD Han är inte hemma och jag kommer inte in genom den låsta porten, så resultatet: UTELÅST! Awesome. Tillslut fick jag iallafall komma in, tack vare att en granne såg mig från balkongen och förbarmade sig över mitt öde och kom och öppnade. Tack till den mannen! xD
Jag är iaf själv här nu för tillfället med hunden, så vi kör disco med Loona på högsta volym så väggarna skakar. Det blev alltså en nice kväll ändå! =D
Testa och lyssna, den är AWESOME! <3 http://www.youtube.com/watch?v=rYAKYCyOIXk (och jaa, det är varning för något som kan tänkas vara fjortisdunk :D men texten är rätt, me gusta bailar, vamos a la playa! =D Och rytmen blir man glad av :D)
Hur har din kväll varit? :)
<3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vilken snäll man! :)

2011-07-11 @ 20:45:14
URL: http://melkiway.blogg.se/
Postat av: Louise

Oh jag ska gå på bio idag jag med! Ska se Pirates 4. Visst är det tur att man har trevliga grannar? :D

Postat av: nattiz ♥

sv ååh vad jag älskar att du kommenterar min blogg så mkt, hihi! Saknar de tiderna när vi umgicks mycket mer också! Måste göra de när jag kommer hem, loveu <3

2011-07-31 @ 11:01:44
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Louise

Emelieee.. vad händer mannen? Kramelikramkram<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0