Vägrar bli vuxen!

Usch, igår var jag och Alex på banken och HERREHATT. Jag orkar inte, men kan ju sammanfatta med att jag aldrig går till banken mer! Jag skulle överföra pengar till Alex så han kunde betala vår Kreta-resa, men det slutade med att jag skaffade en dosa så jag själv kan göra det på internet. När vi väl skulle gå hem slutade det såhär...
1) Vi går in på inloggningen och SJÄLVKLART fungerar ***** inte!
2) Vi ringer service-centrum som råder oss att gå till banken
3) Vi inser att banken stängde för 3 min sen..
4) Jag ringer mamma för att kolla om hon kan lägga ut sålänge, men får svaret att hon inte heller kan betala över internet
5) Inser att jag kanske måste ta ut pengar, ge dem till Alex som sätter in dem, och betalar. Galet komplicerat!
6) Ringer pappa som inte svarar utan har mobilen avstängd.
7) Pappa ringer tillbaka sent, och ska försöka fixa det.
8) Ännu senare får jag ett sms som säger att han betalat.
TACK PAPPA du är bäst!!! <3 Och nej! Jag vill inte bli vuxen, det verkar bara galet komplicerat! (Behöver jag ens säga att jag fick några PMS-utbrott under tiden, hehehehe...)
Ska det behöva vara så krångligt att kunna komma hit...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0