Torsdagens matte

Hm, i torsdags tror jag inte jag gjorde ett smack intressant, matte, psykologi, svenska och sen hem och jobba på religionen (läs; kolla på film :D) Mycket intressant!
Det enda roliga på dagens var en killes kommentar på mattelektionen...
Kille 1: Ah, har du ny mobil?!
Kille 2: Nää, den är inte så ny...
Kille 1: Aha, nä okej, det är en touch eller?
Kille 2: Nää, den har knappar här *visar*
Kille 1: Aha, fan vad smart! Vet du, jag saknar liksom vanliga knappar det här med touch är så himla jobbigt nu tycker jag! Man blir liksom helt fast vid det...
Kille 2: *frågande* Aha...?
Kille 1: Jaa, för kolla, vet du vad jag gjorde?? Jo typ en dag när jag kom hem och skulle sätta på datorn så liksom försökte jag trycka på skärmen och bara "WTF, VARFÖR funkar det inte...?!" Och sen kom jag på att jag inte kunde trycka på skärmen...
Kille 2: *sitter helt tyst*
Hahahah det lyste upp min dag! Skön kille! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0