SL är så fantastiska!

ELLER INTE!
Fick vänta 100 år på tåget för det var signalfel mellan Slussen och Fridhemsplan typ -.- Så när det väl kom pressade jag och Lovisa oss på och stod som sardiner till Kristineberg där vi ser en smått förskräckt Ullis som också pressar sig på haha ^^ Kuligt att träffa henne igen! :)
På Bromma går jag och Lovisa av och går till ICA, där det tar ytterligare några decennier innan vi kommer fram till vad vi ska ha x) <3
På bussen hem möter vi Gustaf, väldigt länge sen! Vi pratar massa trevligheter och nödvändigheter tills han ska gå av ^^ Nu kommer Dagens Händelse... xD
Precis när Lovisa ska byta säte står hon liksom halvlutad framåt och när bussen rycker igång liksom ramlar hon halvt över sätet, halvt ut i mittgången och halv ner på golvet. HAHAHAHAHAHA, du ska veta hur du såg ut XD Jag tror vi skrattade till nästa hållplats åt det där, jag hade svårt att få luft helt ärligt. xD Du är verkligen jordens bästa och mest fantastiska biff! <3<3<3
Fjortisen vi träffade på bussen ;)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahaha vad gör man inte för att underhålla ;) <3

2011-01-26 @ 21:38:37
URL: http://loviisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0